November - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Isabelle Mom - WaarBenJij.nu November - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Isabelle Mom - WaarBenJij.nu

November

Blijf op de hoogte en volg Isabelle

02 December 2013 | Verenigde Staten, Boston

Hallo allemaal,

Ja ik ben inderdaad nog in leven maar ik heb het ook zoooooo onwijs druk. Dit is helemaal niet waar natuurlijk want ik ben gewoon lui maarja ik moet toch een of andere slechte smoes verzinnen haha.
Het gaat nog steeds onwijs goed hier. Ik heb nu eindelijk het gevoel dat ik helemaal gesetteld ben. Op school gaat het ook nog steeds onwijs goed.

De weekenden worden eigenlijk steeds mooier op de campus. Het is iedere vrijdag alleen maar gekkigheid uithalen en dan meestal de volgende dag lekker de stad in of iets gaan zien. Met al de Nederlanders is het echt nog steeds verschrikkelijk gezellig en we lachen een hoop met elkaar.

Op 2 November werden de Boston Red Sox gehuldigd in de stad met een parade. Dat was echt onwijs leuk en gaaf om te zien. Ook bijzonder om alle spelers een keer in het echt te zien.

Ook hebben we laatst weer een field trip met de klas gedaan en dat vind ik toch ook wel leuk hoor. Mijn leraar weet onwijs veel van de stad en kan ons dus ook de leuke plekjes laten zien.

Vorige week zijn we lekker even naar de haven gegaan van Boston en zijn daarna met een heel stel uit gaan eten. Op zaterdag is het gewoon heel gezellig in de stad en je kunt hier in Boston voor rond de $20 prima eten.

Nou was afgelopen week toch een rare maar toch heel leuke week.
Het was namelijk afgelopen donderdag Thanksgiving in Amerika (je weet het wel met die kalkoenen enzo). Op Thanksgiving hebben we overdag een beetje rustig aan gedaan en in de avond gezellig met z'n allen pizza besteld. Daarna wilden we eigenlijk gaan slapen want de volgende dag was het Black Friday. Black Friday is in Amerika een big deal want dan hebben bijna alle winkels uitverkoop en kun je onwijs leuk winkelen. Helaas is dat slapen niet echt gelukt dus hebben we maar een nachtje doorgehaald. Maar wij dachten dus dat het heel druk ging worden (weetjewel gillende vrouwen die over elkaar heen rennen voor een paar schoenen) dus wij dachten oke we gaan vroeg naar die mall toe dan zijn we in ieder geval op tijd. Wij dus 4.30 am een taxi genomen komen we daar aan is het gewoon heel rustig iedereen lekker op z'n gemakkie beetje winkelen enzo. Nouja hebben we dat ook een keer meegemaakt. Ik heb een prima dagje gehad en lekker gewinkeld.

De stad begint nu helemaal in de kerstsfeer te komen en dat is verschrikkelijk leuk om te zien. Heel Newbury Street is behangen met kerstlichtjes en de huizen beginnen er ook steeds mooier uit te zien.

Dikke kus van mij

• 03 December 2013 - 07:22

Marja:

Hoi Isabelle,
    Zo ik ben de eerste die reageert !!!! Dat klinkt allemaal weer erg goed. en vooral gezellig.
    Het is toch een bijzondere periode en daar moet je uithalen wat er uit te halen valt.
    En dat je dan de overwinning van The Boston Red Sox (was zelfs hier in het sport nieuws) and Thanksgiving mee maakt is dan heel erg leuk, ga je nooit meer vergeten !!
    Ook hier beginnen we al een beetje in de kerstsfeer te komen,(en bij ons de daarbij behorende kerst stress). Maar we hebben natuurlijk eerst nog Sinterklaas.
    We gaan weer een keer Skypen, want ik ben natuurlijk heel benieuwd naar je verhalen (Koekkie !!!!)
    Groet Marja

• 03 December 2013 - 15:33

Marga:

Hoi Isabel,
    Weer heel leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt.
    Je gaat nu helemaal een leuke tijd krijgen met al die gezelligheid voor de feestdagen.
    En natuurlijk de feestdagen zelf. Heel apart om dat in amerika te vieren.
    Fijn dat alles zo goed gaat en je helemaal thuis voelt.
    Hele gezellige feestdagen en tot snel op de skype
    Knuffel Marga

• 05 December 2013 - 01:06

Elly:

Wat heerlijk om te lezen dat je je prima vermaakt! En dat is ook de bedoeling.....