Week?? - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Isabelle Mom - WaarBenJij.nu Week?? - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Isabelle Mom - WaarBenJij.nu

Week??

Blijf op de hoogte en volg Isabelle

28 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Boston

Dear friends and family,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik weer een verhaal heb geplaatst dus vandaag dacht ik goh het wordt wel weer eens tijd.

Ik begin zo langzamerhand aardig in te burgeren hier in Amerika alleen moet ik wel erg wennen aan het feit dat al die Amerikanen zo open zijn. Ik heb al 3x gehoord "wow you are so incredibly beautiful tall"
Ik word daar een beetje verlegen van (ik ben namelijk nooit verlegen haha) en het enige wat ik dan kan doen is de mensen bedanken en ontzettend hard greinzen na afloop. Ook dacht laatst een man op straat dat ik een basketball player was maar helaas kon ik daar geen leuk verhaal van maken. Toen heb ik maar gezegd dat het door de Nederlandse lucht komt dat ik zo lang was. Die meneer z'n dag was ook meteen goed!!
Ik vind het wel heel leuk dat de mensen zo eerlijk zijn want dat levert echt hilarische situaties op af en toe.

Op school gaat het erg goed eigenlijk. De leraren zeggen dat ik een goede leerling ben en ze vinden me geloof ik allemaal wel gezellig. (yes eindelijk!!!!!!!!!) Ik ben ook vastbesloten volgend semester naar een hoger level te gaan omdat ik zeker weet dat er nog meer inzit dan hetgeen ik nu presteer. Ik zal even uitleggen wat die levels precies inhouden. Ze hebben een A, B en C level en in level A heb je dan 1.1, 1.2,1.3 enz enz. A is echt voor de beginners en B is boven gemiddeld. Als je in C zit dan spreek je bijna perfect Engels. Ik zit nu in B 2.2 en wil dat naar C1 proberen op te krikken. Ik heb al met het hoofd van de school gesproken daarover en zij heeft tegen mij gezegd dat dat geen probleem gaat zijn. Verder is mijn klasgenoot Ana uit Venezuela terug gegaan naar huis. Zij was het enige andere meisje in de klas en ik kon het onwijs goed met haar vinden en ook de rest van de klas mocht haar graag. Helaas had Ana epileptie en slikte daar medicijnen voor maar al snel kreeg zij aanvallen in haar slaap waardoor ze zich hier niet op haar gemak meer voelde. Die aanvallen kunnen mensen afschrikken en dat vond zij geen fijn idee. In Venezuela weet haar familie exact wat ze moeten doen en zullen ze ook alles voor haar doen om haar te helpen. Helaas is zij dus nu weg en ben ik het enige meisje in de klas :(
Ik heb het zo onwijs naar mijn zin op school en heb het idee dat ik hier helemaal op mijn plek zit. Veel gezellige mensen, veel gekkigheid maar toch ook soms het gemis van mijn familie en thuis. Lang leve FaceTime en Skype.

De Boston Red Sox zitten nu in de World Series met baseball en dat is nogal een "Big Deal" hier. Je wil niet weten hoeveel de stad daaraan verdiend. Hotels zitten vol, mensen kopen accesoires, mensen gaan naar de kroeg om daar the game te kijken. Zelfs het hoogste gebouw in Boston (The Prudential) is op de dagen dat ze moeten spelen rood verlicht en er verschijnen rode letters op de buitenkant "Go Red Sox" en dat is echt heel erg leuk om te zien. Je kunt het vergelijken met als het Nederlands elftal speelt op het EK of WK alleen is dit natuurlijk veel groter. Tot nu toe doen de Red Sox het redelijk goed maar ze hebben nog niet gewonnen.

On Thursday it will be Halloween here in Boston so I decided to celebrate that "The American Way" hahah no no I'm not going to dress up like a ghost and beg for candy but I thought well The Boston Red Sox are doing so well at the moment so I will dress up as a Female Sexy Baseballplayer ;) Yes mom and dad I will behave and dress appropiate!!!!

XXXXX Love you all XXXXX

  • 28 Oktober 2013 - 09:32

    Anita:

    Hoi Bel,
    Wat jammer voor je dat Ana terug is naar Venezuela. Je verhalen zijn nog steeds positief en je maakt leuke dingen mee. Je verhalen zijn nog steeds positief, je verveelt je niet zo te lezen, blijven genieten, maar vooral blijven leren!
    Trick or treat en geniet van horror halloween.
    xx Anita + fam

  • 28 Oktober 2013 - 09:59

    Marga:

    Hoi lieverd,
    Fijn om te lezen dat je het zo fijn hebt en op school zo goed gaat.
    Jammer van Ana maar zo te lezen zit je er niet zo mee. Genoeg aandacht haha
    Hier nu storm. Code Rood is afgegeven, hopelijk heb jij beter weer. Als je tijd hebt gaan we deze week even skypen, geef eventjes aan wanneer goed? Heel veel plezier met halloween.
    We spreken mekaar snel. Xx

  • 28 Oktober 2013 - 13:39

    Paola:

    Hoi Bel,
    Leuk om je verhalen te lezen.
    Veel plezier daar en maak er een onvergetelijke tijd van. (Dat doe je zo te lezen)
    Groetjes van je familie uit Zoeterwoude.

  • 28 Oktober 2013 - 20:13

    Marja:

    Hoi Isabel,
    Weer een leuk verslag, heerlijk om te lezen dat je naar je zin hebt.Maar het belangrijkste is dat je studie goed gaat, daar ging je tenslotte voor naar Boston.
    Jammer van Ana, maar zo gaat dat. Je vind vast wel weer een nieuwe studie genoot.
    We gaan weer een keer Skype-en, dat was erg leuk. En jij had de primeur. Dat zal je nooit meer vergeten.
    Gezellige Halloween, leef je lekker uit.
    Groet Marja uit het prachtige Zoeterwoude - Dorp.
    Ha, Ha, dat moet ik altijd even zeggen tegen je familie van de Rijndijk !!

  • 11 November 2013 - 22:02

    Rinus:

    Hoi Isabella,

    We hebben weer heerlijk zitten genieten van je verslag, je moet echt een soort van schrijfster worden, zeg maar een soort van Daphne Dekkers, hi hi.
    Wat ontzettend goed, dat je het zo naar je zin hebt en dat het zo goed gaat op school.
    Heb je nou de hele dag school, of hoe gaat dat eigenlijk daar? Is het nog leuk bij het gastgezin?
    Hier gaat alles lekker z'n gangetje, alleen het weer is bagger.

    Nou lieve Belle, geniet ervan en we zijn benieuwd naar je volgende verslag, dikke kussen
    Ria en rinus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Boston

Boston

...

Recente Reisverslagen:

05 Februari 2014

Gelukkig nieuwjaar!!!!

02 December 2013

November

28 Oktober 2013

Week??

05 Oktober 2013

Week 3 & 4

22 September 2013

Week 2
Isabelle

Actief sinds 26 Aug. 2013
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 7630

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 18 Mei 2014

Boston

Landen bezocht: