Week 2 - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Isabelle Mom - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Isabelle Mom - WaarBenJij.nu

Week 2

Blijf op de hoogte en volg Isabelle

22 September 2013 | Verenigde Staten, Boston

Hallo allemaal,

We hebben nu alle introductiedagen en kennismakingen wel gehad en dat betekent toch echt dat ik aan de studie moet. Inmiddels zit ik in een ander gastgezin want het vorige gezin waar ik in zat had toch een aantal minpuntjes. Hier wil ik niet teveel over uitweiden omdat ik nu wel in een leuk gezin zit maar het kwam erop neer dat de gastvrouw zeer ongezond en makkelijk kookte, dat ik niet in de ochtend mocht douchen en dat het gastgezin 1 uur en 45 minuten van de school af lag. Ik zit nu in de wijk Newton in Boston en die staat ook wel bekend als de villawijk. Helaas woon ik daar dus NIET in :(
De wijk ligt erg mooi en het is er erg rustig. Ook is het er erg veilig in de avond/nacht. Je kan gewoon 'alleen' over straat lopen zonder dat er iets gebeurd. De vrouw in het gastgezin is een Chinese mevrouw die al meer dan 20 jaar in Boston woont, ze is gescheiden en heeft 2 dochters eentje van 16 en eentje van 12. Ze kookt heel erg gezond en ze is echt een hele lieve vrouw! Dit huis ligt ongeveer 45 minuten van school. Officieel is het maar 30 minuten maar de bussen sluiten hier niet zo goed op elkaar aan dus je staat langer te wachten bij de bushaltes dan dat je daadwerkelijk in de bus zit hahaa.

Op school heb ik het ook nog steeds onwijs naar mijn zin. Ik zit in een hele leuke en gezellige klas. Onze leraar heet David en weet onwijs veel van de stad. Afgelopen dinsdag heeft hij ons meegenomen op een field trip door een stuk van Boston. Zo zie je ook nog eens wat van de stad :P
Er zitten heel veel mensen uit Venezuela op school en volgens mij zijn die allemaal doof!! Ze kunnen niet normaal praten maar schreeuwen alleen maar tegen elkaar. Ook zitten er een aantal mannen uit Saudi Arabië op school en die gasten zwemmen allemaal in het geld. Ze zijn wel onwijs aardig tegen mij hoor. Ik maak wat mee hier. Een van die gasten is dus een zoon van de adellijke familie in Saudi Arabië en die vond het wel een goed idee om met mij te trouwen. Het eerste huwelijksaanzoek is dus al binnen voor mij. Helaas moest ik nee zeggen en toen die vroeg waarom ik het niet wilde heb ik het er maar op gehouden dat ik nog eerst carrière moet maken en ik nog veel te jong ben hahhahha. Ergens voel ik nu dat mijn vader zich een beetje zorgen maakt maar ik zeg altijd maar zo: lieve papa er is niks aan de hand, ik ben niet zwanger dus geen paniek dat kan altijd nog!!

O en ik heb nog wat leuks! Isabel gaat sporten!!!!
Ik moest er eigenlijk zelf ook wel om lachen maar ik doe het echt.
Voordat ik wegging heb ik heel hard geroepen dat ik ga hardlopen in Amerika maar de wegen zijn hier erg ongelijk dus dat zag ik al niet zitten en als het winter is zag ik mezelf niet echt door de sneeuw hobbelen. Daarom heb ik een andere optie gekozen namelijk de sportschool! Voor $40 per maand kun je daar onbeperkt sporten. Ook zit er een zwembad en een sauna bij waar je ook gebruik van mag maken. Tot nu toe ben ik bijna iedere dag gegaan maar ik was de eerste paar keer iets te fanatiek geweest waardoor ik nu onwijze last heb van mijn linker knie maar ook dat komt allemaal wel weer goed. Want ik ben vastberaden het vol te houden deze 9 maanden.
Zoals ik al tegen Pien had gezegd: ik kom slanker terug dan dat ik erheen ga. Natuurlijk moest Pien hard lachen en ik eigenlijk ook wel maar we zullen zien toch?

Gisteren zijn we naar Six Flags geweest in New England en ik kan je vertellen dat is echt gaaf! Ik ben in alle achtbanen geweest en dat heb ik geweten ook. Walibi World in Nederland is er niks bij ;)
Wel gaaf omdat een keer mee te maken maar het in het pretpark is alles echt Amerikaans. Er lopen de meest grote debielen rond en het was allemaal erg duur. Ik had dubbel geluk want het was dit weekend Fright Night in het park. Dat is de aftrap van Halloween en dan is het park tot laat open en lopen er allemaal 'enge' mensen in het park rond die je laten schrikken. Nou als er iets is wat ik haat op deze wereld dan zijn het spookhuizen en dingen waar je van schrikt. Ik ga in alle achtbanen maar spookhuizen krijg je me niet in!!!! Dus die avond was niet zo goed voor mijn hart hahaha. Gelukkig was het supergezellige dag en heb ik mij prima vermaakt!

Dikke kus van mij

  • 23 September 2013 - 10:07

    Marga:

    Hey lieverd,

    Heb weer met veel plezier je verhaal gelezen. Heel trots op je hoe je het toch allemaal doet daar....
    Fijn dat je nu een goed gastgezin hebt en lekker eten!!!
    Nu gaat het echt beginnen met de studie enz.
    Ik kijk uit naar je volgende bericht
    Xxx

  • 23 September 2013 - 11:52

    Caroline:

    Hi nichie, wat een verhaal weer. Fijn dat je nu een gastgezin hebt wat wel klikt. Je zit wel vol in het Bostoniaanse studentenleven. Geniet er maar lekker van. Zo kun je met al die Venezolanen ook nog Spaans leren. En Chinees. Zitten je sportschoenen goed :-) Maar alleen binnen denk daarom! Anders loop je er voor je het weet bij als een all American Girl ;-) Groetjes we face timen wel weer een keer, Bellie.

  • 24 September 2013 - 23:15

    Pien:

    Hè liefie, wat een mega verhaal weer en je bent er pas 2 weken...
    Papa en ik zijn blij dat we de details offline krijgen

  • 25 September 2013 - 19:00

    Marja:

    Hoi Isabelle,
    leuk om je verhaal weer te lezen. Zo blijf ik een beetje op de hoogte van wat je daar allemaal uitspookt.
    Das niet niks, al een eerste huwelijks aanzoek, ik zou er nog maar eens over nadenken. Geintje. In ieder geval, have FUN, maar dat hoef ik je niet uit te leggen en ook niet te leren. Doei. Ik kijk uit naar je volgende verslag.
    Groet Marja

  • 26 September 2013 - 09:42

    Anita:

    Hoi Bellie,

    Errug leuk om te lezen hoe het met je gaat! Je kan zo columniste worden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Boston

Boston

...

Recente Reisverslagen:

05 Februari 2014

Gelukkig nieuwjaar!!!!

02 December 2013

November

28 Oktober 2013

Week??

05 Oktober 2013

Week 3 & 4

22 September 2013

Week 2
Isabelle

Actief sinds 26 Aug. 2013
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 7627

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 18 Mei 2014

Boston

Landen bezocht: